Bamboology Anti age sérum na obličej, 30 ml
Kód: 14377Detailní popis produktu
Pokud hledáte inspiraci na vánoční dárky pod stromeček, mrkněte do naší kategorie Vánoční dárky.Anti age sérum na obličej s obsahem jeju jori, wasabi a zázvoru.
Olej na obličej, který nezanechává pocit mastnosti. Sérum se skládá z kvalitní směsi surovin, které se snadno absorbují a zanechávají pleť sametově jemnou. Obsahuje rýžové, sezamové a třešňové oleje, které díky svým vyživujícím a napravujícím účinkům, představují nezbytné složky asijské kosmetiky.
Objem: 30 ml
Použití:
Obličej: Krouživými pohyby nanášejte na obličej jednou denně.
Vlasy: Vetřete malé množství do suchých konečků tak často, jak potřebujete.
Vyrobeno ve Španělsku.
Vytvořeno přírodou, podpořeno vědou.
Tradiční. Minimalistické. Ekologické
Tradiční ingredience orientálního původu, které se skvěle doplňují s nejnovějšími inovacemi v dermokosmetice. Výrobky jsou efektivní především díky skvělému výběru přírodních surovin, vybraných s maximálním ohledem na životní prostředí.
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pleťová séra |
---|---|
Hmotnost: | 0.1 kg |
Barva: | Hnědá |
Objem: | 30 ml |
Původ značky: | Německo |
Doporučená prodejní cena s DPH: | 546.00 |
Doporučená prodejní cena bez DPH: | 546.00 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky. |