Bamboology Anti age sérum na obličej, 30 ml

Kód: 14377
Vyprodáno
Položka byla vyprodána…
Niche Beauty LAB

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pokud hledáte inspiraci na vánoční dárky pod stromeček, mrkněte do naší kategorie Vánoční dárky.

Anti age sérum na obličej s obsahem jeju jori, wasabi a zázvoru.
Olej na obličej, který nezanechává pocit mastnosti. Sérum se skládá z kvalitní směsi surovin, které se snadno absorbují a zanechávají pleť sametově jemnou. Obsahuje rýžové, sezamové a třešňové oleje, které díky svým vyživujícím a napravujícím účinkům, představují nezbytné složky asijské kosmetiky.
Objem: 30 ml
Použití:
Obličej: Krouživými pohyby nanášejte na obličej jednou denně.
Vlasy: Vetřete malé množství do suchých konečků tak často, jak potřebujete.

Vyrobeno ve Španělsku.
Vytvořeno přírodou, podpořeno vědou.
Tradiční. Minimalistické. Ekologické
Tradiční ingredience orientálního původu, které se skvěle doplňují s nejnovějšími inovacemi v dermokosmetice. Výrobky jsou efektivní především díky skvělému výběru přírodních surovin, vybraných s maximálním ohledem na životní prostředí.

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pleťová séra
Hmotnost: 0.1 kg
Barva: Hnědá
Objem: 30 ml
Původ značky: Německo
Doporučená prodejní cena s DPH: 546.00
Doporučená prodejní cena bez DPH: 546.00
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
producer-74-niche-beauty-lab Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz