DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ! Vážený zákazníku, přesunuli jsme velkoobchodní e-shop na nové technické řešení. Pokud se chcete přihlásit to Vašeho účtu, je nutné zažádat o reset hesla k e-mailové adrese, kterou jste doposud pro přihlášení využívali.

Bamboology Antioxidační a vyživující suchý olej, 30 ml

 
  • 1 z 3
 
Antioxidační a vyživující suchý olej s obsahem rýžového, bavlníkového a sezamového oleje, zeleného čaje a květů pivoňky.
Rozjasňuje, čistí a regeneruje pokožku díky kvalitním surovinám, jako jsou bambusová tráva Jeju Jori, zázvor a wasabi. Tyto složky jsou bohaté na antioxidanty a vyživující látky a skvěle omlazují pleť.
Objem: 30 ml
Dostupnost Skladem (16 ks)
Kód produktu 14376
Značka Niche Beauty LAB
Kategorie Pleť
 
Použití:
Naneste malé množství na obličej a krk a krouživými pohyby masírujte, dokud se krém zcela nevstřebá.

Vyrobeno ve Španělsku.

Vytvořeno přírodou, podpořeno vědou.
Tradiční. Minimalistické. Ekologické
Tradiční ingredience orientálního původu, které se skvěle doplňují s nejnovějšími inovacemi v dermokosmetice. Výrobky jsou efektivní především díky skvělému výběru přírodních surovin, vybraných s maximálním ohledem na životní prostředí.

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Hmotnost 0.11 kg
Barva Hnědá
Objem 30 ml
Doporučená prodejní cena s DPH 552.00
Doporučená prodejní cena bez DPH 552.00

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
producer-74-niche-beauty-lab Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.