Bamboology Oční krém, 10 ml

Kód: 14380
Vyprodáno
Položka byla vyprodána…
Niche Beauty LAB

Detailní informace

Detailní popis produktu

Oční krém s obsahem lotosové a bambusové vody, bílého čaje, rýžového oleje, rozmarýnu a lékořice.
Se zklidňujícím účinkem z heřmánku, lékořice, pupečníku asijského, rozmarýnu, zeleného čaje, křídlatky japonské a bambuckého másla. Navrací hebkost a pevnost a posiluje kolagenová vlákna, čímž minimalizuje vrásky. Snižuje vznik tmavých kruhů pod očima a zanechává oblast kolem očí příjemně jemnou.
Objem: 10 ml
Použití:
Konečky prstů jemně naneste na oblast kolem očí. Uchovávejte v chladu.

Vyrobeno ve Španělsku.

Vytvořeno přírodou, podpořeno vědou.
Tradiční. Minimalistické. Ekologické
Tradiční ingredience orientálního původu, které se skvěle doplňují s nejnovějšími inovacemi v dermokosmetice. Výrobky jsou efektivní především díky skvělému výběru přírodních surovin, vybraných s maximálním ohledem na životní prostředí.

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.

Doplňkové parametry

Kategorie: Péče o oční okolí
Hmotnost: 0.06 kg
Objem: 10 ml
Původ značky: Německo
Doporučená prodejní cena bez DPH: 316.29
Doporučená prodejní cena s DPH: 383
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
producer-74-niche-beauty-lab Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz