Bamboology Rozjasňující maska proti stárnutí, 50 ml

Kód: 14384
Akce -25%
Vyprodáno
Položka byla vyprodána…
Niche Beauty LAB

Detailní informace

Detailní popis produktu

Rozjasňující maska proti stárnutí s obsahem čtveráku, lotosové a bambusové vody, bílého čaje, wasabi a zázvoru.
Zhotovená z koncentrovaného extraktu z rostliny evodia ruteacarpa, která se v čínské medicíne využívá už po staletí. Povzbuzuje rychlejší oběh krve a dodává pleti zdravý vzhled.
Objem: 50 ml
Použití:
Naneste vrstvu masky na vyčistěnou pleť, vyhněte se oblasti kolem očí. Krouživými pohyby jemně vmasírujte do pokožky. Masku nechte působit 10-15 minut a poté opláchněte teplou vodou. Aplikujte 2krát až 3krát týdně.

Vyrobeno ve Španělsku.

Vytvořeno přírodou, podpořeno vědou.
Tradiční. Minimalistické. Ekologické.
Tradiční ingredience orientálního původu, které se skvěle doplňují s nejnovějšími inovacemi v dermokosmetice. Výrobky jsou efektivní především díky skvělému výběru přírodních surovin, vybraných s maximálním ohledem na životní prostředí.

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pleťové masky
Hmotnost: 0.2 kg
Objem: 50 ml
Původ značky: Německo
Doporučená prodejní cena bez DPH: 517.76
Doporučená prodejní cena s DPH: 626
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
producer-74-niche-beauty-lab Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz