Bamboology Rozjasňující maska proti stárnutí, 50 ml
Kód: 14384Detailní popis produktu
Rozjasňující maska proti stárnutí s obsahem čtveráku, lotosové a bambusové vody, bílého čaje, wasabi a zázvoru.Zhotovená z koncentrovaného extraktu z rostliny evodia ruteacarpa, která se v čínské medicíne využívá už po staletí. Povzbuzuje rychlejší oběh krve a dodává pleti zdravý vzhled.
Objem: 50 ml
Použití:
Naneste vrstvu masky na vyčistěnou pleť, vyhněte se oblasti kolem očí. Krouživými pohyby jemně vmasírujte do pokožky. Masku nechte působit 10-15 minut a poté opláchněte teplou vodou. Aplikujte 2krát až 3krát týdně.
Vyrobeno ve Španělsku.
Vytvořeno přírodou, podpořeno vědou.
Tradiční. Minimalistické. Ekologické.
Tradiční ingredience orientálního původu, které se skvěle doplňují s nejnovějšími inovacemi v dermokosmetice. Výrobky jsou efektivní především díky skvělému výběru přírodních surovin, vybraných s maximálním ohledem na životní prostředí.
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Pleťové masky |
---|---|
Hmotnost: | 0.2 kg |
Objem: | 50 ml |
Původ značky: | Německo |
Doporučená prodejní cena bez DPH: | 517.76 |
Doporučená prodejní cena s DPH: | 626 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky. |