DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ! Vážený zákazníku, přesunuli jsme velkoobchodní e-shop na nové technické řešení. Pokud se chcete přihlásit to Vašeho účtu, je nutné zažádat o reset hesla k e-mailové adrese, kterou jste doposud pro přihlášení využívali.

Detox Skinfood Balzám na rty, 10 ml

 
 
Pečujte o své rty s balázem obohaceným o bambucké máslo, jojobu, avokádo, šípek a olej ze spiruliny. Balzám vyživuje suché rty do hloubky a zanechává je zdravé. S obsahem kapusty, pšeničné trávy, bambuckého másla, spiruliny a oleje z šípku, jojoby a avokáda. Objem: 10 ml
Dostupnost Skladem (14 ks)
Kód produktu 14284
Značka Niche Beauty LAB
Kategorie Rty
 
Nanášejte na čisté rty tak často, jak potřebujete. Vyrobeno ve Španělsku. Pečlivě vybrané ingredience, které Vaší pleti dopřejí znovu oživující lázeň s obsahem nejnovějších kosmetických složek, které bezmezně respektují Vaší pokožku. Všechny přípravky z řady Detox Skinfood jsou balené ve skleněných láhvích, aby ingredience zůstaly nedotčené a zároveň aby byly jasně viditelné. Všechny produkty jsou bez parabenu, neobsahují ropné deriváty a v žádném případě nebyly testovány na zvířatech. Skvěle se hodí pro vegany. Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Hmotnost 0.05 kg
Barva Hnědá
Objem 10 ml
Doporučená prodejní cena s DPH 202.00
Doporučená prodejní cena bez DPH 202.00

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
producer-74-niche-beauty-lab Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.