Detox Skinfood Čistící balzám, 100 ml
Kód: 14136Detailní popis produktu
Čistící balzám s přírodním složením jemně odstraňuje make-up s ohledem na Vaši pleť. Ta je díky přírodním olejům a rostlinkám hydratovaná a vypadá skvěle.S obsahem kapusty, pšeničné trávy, zeleného čaje, špenátu, mandlového a arganového oleje, extraktu z máty a spiruliny. Vhodné pro všechny typy pleti.
Objem: 100 ml
Použití:
Malé množství naneste na obličej a krouživými pohyby jemně odstraňte make-up. Opláchněte teplou vodou nebo setřete vlhkým ubrouskem.
Vyrobeno ve Španělsku.
Pečlivě vybrané ingredience, které Vaší pleti dopřejí znovu oživující lázeň s obsahem nejnovějších kosmetických složek, které bezmezně respektují Vaší pokožku.
Všechny přípravky z řady Detox Skinfood jsou balené ve skleněných láhvích, aby ingredience zůstaly nedotčené a zároveň aby byly jasně viditelné.
Všechny produkty jsou bez parabenu, neobsahují ropné deriváty a v žádném případě nebyly testovány na zvířatech. Skvěle se hodí pro vegany.
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Odlíčení a čištění pleti |
---|---|
Hmotnost: | 0.22 kg |
Objem: | 100 ml |
Původ značky: | Německo |
Doporučená prodejní cena bez DPH: | 334.17 |
Doporučená prodejní cena s DPH: | 404 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky. |