Detox Skinfood Čistící pleťový gel, 500 ml

Kód: 43119
Skladem (32 ks)
Čistící pleťový gel s přírodním složením. Je bohatý na vyživující látky, zbavuje pleť nečistot a dodává jí zdravý vzhled.
Čistící pleťový gel s obsahem kapusty, pšeničné trávy, kurkumy, zeleného čaje, zázvoru a oleje z bergamotu. Vhodné pro všechny typy pleti.

Objem: 500 ml

Detailní informace

Detailní popis produktu

Použití:
Gel naneste společně se studenou vodou (zlepšuje prokrvení) a krouživými pohyby vmasírujte do kůže. Poté pořádně opláchněte a osušte pokožku čistým ručníkem.

Vyrobeno ve Španělsku.

Pečlivě vybrané ingredience, které Vaší pleti dopřejí znovu oživující lázeň s obsahem nejnovějších kosmetických složek, které bezmezně respektují Vaší pokožku.
Všechny přípravky z řady Detox Skinfood jsou balené ve skleněných láhvích, aby ingredience zůstaly nedotčené a zároveň aby byly jasně viditelné.
Všechny produkty jsou bez parabenu, neobsahují ropné deriváty a v žádném případě nebyly testovány na zvířatech. Skvěle se hodí pro vegany.

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.

Doplňkové parametry

Kategorie: Čištění a tonizace pleti
Hmotnost: 0.5 kg
Barva: Zelená
Vůně: Svěží, čistá
Doporučená prodejní cena bez DPH: 301.17
Doporučená prodejní cena s DPH: 364

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
producer-74-niche-beauty-lab Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz