Detox Skinfood Čistící pleťový gel, 500 ml
Kód: 43119Detailní popis produktu
Čistící pleťový gel s přírodním složením. Je bohatý na vyživující látky, zbavuje pleť nečistot a dodává jí zdravý vzhled.Čistící pleťový gel s obsahem kapusty, pšeničné trávy, kurkumy, zeleného čaje, zázvoru a oleje z bergamotu. Vhodné pro všechny typy pleti.
Objem: 500 ml
Použití:
Gel naneste společně se studenou vodou (zlepšuje prokrvení) a krouživými pohyby vmasírujte do kůže. Poté pořádně opláchněte a osušte pokožku čistým ručníkem.
Vyrobeno ve Španělsku.
Pečlivě vybrané ingredience, které Vaší pleti dopřejí znovu oživující lázeň s obsahem nejnovějších kosmetických složek, které bezmezně respektují Vaší pokožku.
Všechny přípravky z řady Detox Skinfood jsou balené ve skleněných láhvích, aby ingredience zůstaly nedotčené a zároveň aby byly jasně viditelné.
Všechny produkty jsou bez parabenu, neobsahují ropné deriváty a v žádném případě nebyly testovány na zvířatech. Skvěle se hodí pro vegany.
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Mlhy, gely a pěny |
---|---|
Hmotnost: | 0.5 kg |
Původ značky: | Německo |
Doporučená prodejní cena bez DPH: | 301.17 |
Doporučená prodejní cena s DPH: | 364 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky. |