Detox Skinfood Micelární voda, 250 ml

Kód: 14130
Akce -25%
Vyprodáno
Položka byla vyprodána…
Niche Beauty LAB

Detailní informace

Detailní popis produktu

Micelární voda s obsahem kapusty, pšeničné trávy, zeleného čaje, zázvoru, kurkumy a vody z květů pomeranče. Vhodné pro všechny typy pleti.

Objem: 250 ml
Šetrná micelární voda, která čistí Vaši pokožku a díky antioxidantům ji zbavuje ji nahromaděných nečistot.

Použití:
Vodičku naneste na odličovací tampón a odstraňte make-up a nečistoty. Bez oplachování.

Vyrobeno ve Španělsku.

Pečlivě vybrané ingredience, které Vaší pleti dopřejí znovu oživující lázeň s obsahem nejnovějších kosmetických složek, které bezmezně respektují Vaší pokožku.
Všechny přípravky z řady Detox Skinfood jsou balené ve skleněných láhvích, aby ingredience zůstaly nedotčené a zároveň aby byly jasně viditelné.
Všechny produkty jsou bez parabenu, neobsahují ropné deriváty a v žádném případě nebyly testovány na zvířatech. Skvěle se hodí pro vegany.

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.

Doplňkové parametry

Kategorie: Micelární vody
Hmotnost: 0.5 kg
Objem: 250 ml
Původ značky: Německo
Doporučená prodejní cena bez DPH: 296.35
Doporučená prodejní cena s DPH: 359
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
producer-74-niche-beauty-lab Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz