Detox Skinfood Micelární voda, 250 ml
Kód: 14130Detailní popis produktu
Micelární voda s obsahem kapusty, pšeničné trávy, zeleného čaje, zázvoru, kurkumy a vody z květů pomeranče. Vhodné pro všechny typy pleti.Objem: 250 ml
Šetrná micelární voda, která čistí Vaši pokožku a díky antioxidantům ji zbavuje ji nahromaděných nečistot.
Použití:
Vodičku naneste na odličovací tampón a odstraňte make-up a nečistoty. Bez oplachování.
Vyrobeno ve Španělsku.
Pečlivě vybrané ingredience, které Vaší pleti dopřejí znovu oživující lázeň s obsahem nejnovějších kosmetických složek, které bezmezně respektují Vaší pokožku.
Všechny přípravky z řady Detox Skinfood jsou balené ve skleněných láhvích, aby ingredience zůstaly nedotčené a zároveň aby byly jasně viditelné.
Všechny produkty jsou bez parabenu, neobsahují ropné deriváty a v žádném případě nebyly testovány na zvířatech. Skvěle se hodí pro vegany.
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Micelární vody |
---|---|
Hmotnost: | 0.5 kg |
Objem: | 250 ml |
Původ značky: | Německo |
Doporučená prodejní cena bez DPH: | 296.35 |
Doporučená prodejní cena s DPH: | 359 |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky. |