Detox Skinfood Pleťová maska, 100 ml

Kód: 14137
Vyprodáno
Položka byla vyprodána…
Niche Beauty LAB

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pleťová maska obsahuje ty nejčistší superpotraviny, které zanechají Vaši pleť hydratovanou a vyživenou.
S obsahem kapusty, pšeničné trávy, zeleného čaje, špenátu, zeleného jílu, avokádového oleje a extraktu z citrónu a máty. Vhodné pro všechny typy pleti.

Objem: 100 ml
Použití:
Naneste vrstvu masky na vyčistěnou pleť, vyhněte se oblasti kolem očí. Krouživými pohyby jemně vmasírujte do pokožky. Masku nechte působit 10-15 minut a poté opláchněte teplou vodou. Aplikujte 2krát až 3krát týdně.

Vyrobeno ve Španělsku.

Pečlivě vybrané ingredience, které Vaší pleti dopřejí znovu oživující lázeň s obsahem nejnovějších kosmetických složek, které bezmezně respektují Vaší pokožku.
Všechny přípravky z řady Detox Skinfood jsou balené ve skleněných láhvích, aby ingredience zůstaly nedotčené a zároveň aby byly jasně viditelné.
Všechny produkty jsou bez parabenu, neobsahují ropné deriváty a v žádném případě nebyly testovány na zvířatech. Skvěle se hodí pro vegany.

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pleť
Hmotnost: 0.24 kg
Objem: 100 ml
Původ značky: Německo
Doporučená prodejní cena bez DPH: 304.61
Doporučená prodejní cena s DPH: 369
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
producer-74-niche-beauty-lab Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz