DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ! Vážený zákazníku, přesunuli jsme velkoobchodní e-shop na nové technické řešení. Pokud se chcete přihlásit to Vašeho účtu, je nutné zažádat o reset hesla k e-mailové adrese, kterou jste doposud pro přihlášení využívali.

Detox Skinfood Oční krém, 20 ml

 
  • 1 z 2
 
Omezte příznaky únavy a zbavte se vrásek s očním krémem obohaceným o okurku, zázvor, pšenici a spirulinu.
Oční krém s obsahem kapusty, pšeničné trávy, okurky, zázvoru, pšenice, spiruliny. Vhodné pro všechny typy pleti.

Objem: 20 ml
Dostupnost Skladem (11 ks)
Kód produktu 14285
Značka Niche Beauty LAB
Kategorie Pleť
 
Použití:
Konečky prstů jemně naneste na oblast kolem očí. Uchovávejte v chladu.

Vyrobeno ve Španělsku.

Pečlivě vybrané ingredience, které Vaší pleti dopřejí znovu oživující lázeň s obsahem nejnovějších kosmetických složek, které bezmezně respektují Vaší pokožku.
Všechny přípravky z řady Detox Skinfood jsou balené ve skleněných láhvích, aby ingredience zůstaly nedotčené a zároveň aby byly jasně viditelné.
Všechny produkty jsou bez parabenu, neobsahují ropné deriváty a v žádném případě nebyly testovány na zvířatech. Skvěle se hodí pro vegany.

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Hmotnost 0.07 kg
Barva Hnědá
Objem 20 ml
Doporučená prodejní cena s DPH 309.00
Doporučená prodejní cena bez DPH 309.00

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
producer-74-niche-beauty-lab Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.