43442 bamboology balzam na rty s pivonkovou vuni 10 ml
Loading...

Bamboology Balzám na rty s pivoňkovou vůní, 10 ml

Kód: 14379
Vyprodáno
Položka byla vyprodána…
Přidat k oblíbeným
Niche Beauty LAB

Detailní informace

Detailní popis produktu

Balzám na rty s pivoňkovou vůní a s obsahem bambuckého másla, kokosového a rýžového oleje.
Obnovuje a hydratuje díky kombinaci různých přírodních olejů, jako jsou rýžový, třešňový či bavlníkový olej, které obsahují vysoké množství antioxidantů. Balzám vytváří tenkou vrstu, která hydratuje a zbavuje rty popraskanosti.
Nanášejte na čisté rty tak často, jak potřebujete.
Objem: 10 ml
Vyrobeno ve Španělsku.

Vytvořeno přírodou, podpořeno vědou.
Tradiční. Minimalistické. Ekologické
Tradiční ingredience orientálního původu, které se skvěle doplňují s nejnovějšími inovacemi v dermokosmetice. Výrobky jsou efektivní především díky skvělému výběru přírodních surovin, vybraných s maximálním ohledem na životní prostředí.

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.

Doplňkové parametry

Kategorie: Balzámy na rty
Hmotnost: 0.07 kg
EAN: 8431855143796
Objem: 10 ml
Původ značky: Německo
Vůně: Pivoňka
Doporučená prodejní cena bez DPH: 296.35
Doporučená prodejní cena s DPH: 359
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

producer-74-niche-beauty-lab Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.