Mandle BIO čisticí pleťové mléko, 200 ml
Kód: PF03811Související produkty
Detailní popis produktu
BIO čisticí pleťové mléko Mandle
Speciálně navržené pro normální až suchou pokožku, toto čistící mléko obsahuje olej ze sladkých mandlí, který efektivně odstraňuje nečistoty a make-up, zatímco jeho krémová textura jemně čistí a hydratuje pokožku. Ideální pro každodenní použití, zajistí, že vaše pleť zůstane svěží, čistá a nádherně hladká.
Použití:
S pomocí vatového či znovu použitelného tamponku naneste ráno a večer na suchou pokožku, krouživými pohyby vmasírujte do pokožky a poté opláchněte vodou.
Upozornění:
- Neužívejte vnitřně.
- Vyhněte se kontaktu s očima, pokud se výrobek dostane do očí, důkladně vypláchněte vodou.
Další informace:
- Vyrobeno ve Francii
- Bez parabenů
- Objem 200 ml
- Bez umělých barviv
- Bez umělé parfemace
- Neobsahuje složky živočišného původu
- Netestováno na zvířatech
- Minimálně 99% přírodní složení
- 10-20% organických ingrediencí
Doplňkové parametry
Kategorie: | Mlhy, gely a pěny |
---|---|
Aktivní látky: | mandlový olej |
Kdy používat?: | na den i noc |
Objem: | 200 ml |
Ochrana proti slunci: | bez SPF |
Původ značky: | Francie |
Typ pleti: | normální, suchá |
Účinek: | hydratace, čištění |
Složení: | Aqua (Water), Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glycerin**, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Glyceryl Stearate Citrate, Microcrystalline Cellulose, Parfum (Fragrance), Sodium Benzoate, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder* , C14-22 Alcohols, Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Cellulose Gum, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Fruit Extract*, Citric Acid, C12-20 Alkyl Glucoside, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene , Coumarin |
Položka byla vyprodána… |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Zakladatel, Bernard Perrin, vždy pevně věřil, že Francouzské vůně musí být známé všem. V roce 1978 se proto rozhodl vytvořit společnost s cílem nabídnout vysoce kvalitní francouzské parfémy. Thibaud, syn zakladatele, se posléze rozhodl obohatit nabídku navíc o kosmetické produkty. Nyní své produkty dováží do více než 120 zemí. |