Revitalizující Šampón Eko-Znovu plnitelná hliníková láhev, 300ml
Kód: HAW042Detailní popis produktu
Skvělá formule obsahuje Pro vitamín B5 pro silné, zdravě vypadající vlasy a výtažek ze zázvoru, který zabraňuje tvorbě lupů. Revitalizující šampón v ekologické hliníkové láhvi, kterou můžete používat do nekonečna! Stačí po spotřebování pouze dokoupit náplň v recyklovatelném plastovém sáčku a náplň přelít do praktické pumpičkové láhve.Bez parabenů, barviv, sulfátů, minerálních olejů
Netestováno na zvířatech
Objem 300ml
Použití:
Naneste na mokrou pokožku hlavy a vmasírujte do vlasové pokožky, poté řádně opláchněte.
Láhev po spotřebování znovu doplňte šampónem.
Zamezte kontaktu s očima.
Vyrobeno v U.K.
Hawkins & Brimble je nová britská značka pěstící kosmetiky pro muže - věnuje se péči při holení, péči o vousy, pleť i vlasy. Z pestré nabídky produktů si vyberou vyznavači nejrůznějších módních stylů.
Značka Hawkins & Brimble představuje návrat k tradičnímu holení a motivuje muže, aby hrdě pečovali o svůj zevnějšek. Hawkins & Brimble - jedinečné produkty pro náročné muže.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Tekuté šampony |
---|---|
Hmotnost: | 0.2 kg |
Objem: | 300 ml |
Původ značky: | Velká Británie |
Složení: | Aqua (Water), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Sorbitan Sesquicaprylate, Glyceryl Laurate, Parfum (Fragrance), Glycerin, Panthenol, Citric Acid, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Phytate, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Linalool, Potassium Sorbate |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Hawkins & Brimble je mladá britská značka pečující kosmetiky pro muže, založená v roce 2016. Představuje renezanci v péči mužů o svůj zevnějšek, návrat k rituálu holení jako k symbolu mužství. Bean Body je také velmi mladou značkou. Její tvůrci z Austrálie sdílí nadšení pro kosmetiku a respekt k životnímu prostředí. Cílem značky je vynikat 100% kvalitou, trendovým designem, fair-trade výrobou a originálními produkty naplnit očekávání náročné mladé generace. |