Božská oliva Hydratační tělové mléko, 250 ml
Kód: PF02347Související produkty
Detailní popis produktu
Vyživující tělové mléko
Vyživující tělové mléko je obohaceno o BIO přírodní olivový olej a extrakty z fíků, heřmánku, muškátu, citrónu a pomeranče. Rychle se vstřebává, regeneruje a zklidňuje pokožku, zanechává ji jemnou, hydratovanou a krásně provoněnou. Vhodné i pro velmi suchou pokožku, mléko osvěžuje a je snadno aplikovatelné díky praktickému balení s pumpičkou. Vyrobeno v Haute-Provence. Řada Divine Olive nabízí šetrnou péči inspirovanou tajemstvím středomořských žen.
Vlastnosti:
- Nezanechává mastný film na pokožce
- Pomáhá obnovit pokožku a zmírňuje podráždění
- Udržuje pokožku hydratovanou a jemnou
- Přírodní složení
Použití:
Tělové mléko naneste na čistou pokožku a jemně vmasírujte, dokud se plně nevstřebá.
Upozornění:
- Neužívejte vnitřně.
- Vyhněte se kontaktu s očima, pokud se výrobek dostane do očí, důkladně vypláchněte vodou.
Další informace:
- Vyrobeno ve Francii
- Bez parabenů
- 96,9% ingrediencí je přírodního původu.
- Objem 250 ml
Doplňkové parametry
Kategorie: | Tělová mléka |
---|---|
Objem: | 250 ml |
Původ značky: | Francie |
Vůně: | Oliva |
Složení: | AQUA (WATER), GLYCERIN, ISOPROPYL PALMITATE, CAPRYLIC / CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYGLYCERYL-6-DISTEARATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL, GLYCERYL STEARATE, PARFUM (FRAGRANCE), C10-18 TRIGLYCERIDES, CETYL ALCOHOL, PENTYLENE GLYCOL, PEG-100 STEARATE, COCO-CAPRYLATE / CAPRATE, JOJOBA ESTERS, XANTHAN GUM, TOCOPHERYL ACETATE, POLYGLYCERYL-3-BEESWAX, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, SODIUM POLYACRYLATE, SODIUM PHYTATE, FICUS CARICA (FIG) FRUIT EXTRACT, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, CITRAL, CITRONELLOL,GERANIOL, LIMONENE, LINALOOL. |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Zakladatel, Bernard Perrin, vždy pevně věřil, že Francouzské vůně musí být známé všem. V roce 1978 se proto rozhodl vytvořit společnost s cílem nabídnout vysoce kvalitní francouzské parfémy. Thibaud, syn zakladatele, se posléze rozhodl obohatit nabídku navíc o kosmetické produkty. Nyní své produkty dováží do více než 120 zemí. |