Objednávky přijaté do 18.12. doručíme ještě do Vánoc. Objednávky po tomto termínu budeme expedovat od 5.1.2026.

Detox Skinfood Balzám na rty, 10 ml Niche Beauty LAB

Značka: Niche Beauty LAB
Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Kód: 14284
Detox Skinfood Balzám na rty, 10 ml Niche Beauty LAB
Značka: Niche Beauty LAB
43463 1 detox skinfood balzam na rty 10 ml
-25%
Pečujte o své rty s balázem obohaceným o bambucké máslo, jojobu, avokádo, šípek a olej ze spiruliny. Balzám vyživuje suché rty do hloubky a zanechává je zdravé.
S obsahem kapusty, pšeničné trávy, bambuckého másla, spiruliny a oleje z šípku, jojoby a avokáda.

Objem: 10 ml
Nanášejte na čisté rty tak často, jak potřebujete.

Vyrobeno ve Španělsku.

Pečlivě vybrané ingredience, které Vaší pleti dopřejí znovu oživující lázeň s obsahem nejnovějších kosmetických složek, které bezmezně respektují Vaší pokožku.
Všechny přípravky z řady Detox Skinfood jsou balené ve skleněných láhvích, aby ingredience zůstaly nedotčené a zároveň aby byly jasně viditelné.
Všechny produkty jsou bez parabenu, neobsahují ropné deriváty a v žádném případě nebyly testovány na zvířatech. Skvěle se hodí pro vegany.

Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.

Doplňkové parametry

Kategorie: Balzámy na rty
Hmotnost: 0.05 kg
EAN: 8431855142843
Objem: 10 ml
Původ značky: Německo
Doporučená prodejní cena bez DPH: 167.09
Doporučená prodejní cena s DPH: 202
Položka byla vyprodána…
producer-74-niche-beauty-lab Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.

Podobné produkty