Objednávky přijaté do 18.12. doručíme ještě do Vánoc. Objednávky po tomto termínu budeme expedovat od 5.1.2026.

Pánský Šampón, 250ml Hawkins & Brimble

Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Kód: HAW040
Pánský Šampón, 250ml Hawkins & Brimble
Jedinečný pánský šampón s jemnou pánskou vůní elemi a ženšenu dodá vaší pokožce potřebnou hydrataci a vaší mysli novou energii.

S obsahem přírodních složek.
Bez parabenů, barviv, minerálních olejů, SLS/SLES
Není testováno na zvířatech.

Objem: 250 ml
Začněte den plni energie a svěžesti.

Použití: Naneste malé množstvé přípravku do mokrých vlasů, jemně vmasírujte do pokožky a poté důkladně opláchněte. Dle potřeby zopakujte.
S obsahem vitamínu B5 a zázvoru.
Zamezte kontaktu s očima.
Vyrobeno v U.K.

Složení: Aqua (Water), Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauryl Sulfoacetate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Sorbitan Sesquicaprylate, Glyceryl Laurate, Sodium Chloride, Sodium Sulfate, Parfum (Fragrance), Glycerin, Panthenol, Citric Acid, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Phytate, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Linalool, Potassium Sorbate.

Hawkins & Brimble je nová britská značka pěstící kosmetiky pro muže - věnuje se péči při holení, péči o vousy, pleť i vlasy. Z pestré nabídky produktů si vyberou vyznavači nejrůznějších módních stylů.

Značka Hawkins & Brimble představuje návrat k tradičnímu holení a motivuje muže, aby hrdě pečovali o svůj zevnějšek. Hawkins & Brimble - jedinečné produkty pro náročné muže.

Doplňkové parametry

Kategorie: Šampóny a kondicionéry
Hmotnost: 0.315 kg
EAN: 5060495670077
Objem: 250 ml
Původ značky: Velká Británie
Doporučená prodejní cena bez DPH: 247.10
Doporučená prodejní cena s DPH: 299
Položka byla vyprodána…
producer-44-hawkins-brimble Hawkins & Brimble je mladá britská značka pečující kosmetiky pro muže, založená v roce 2016. Představuje renezanci v péči mužů o svůj zevnějšek, návrat k rituálu holení jako k symbolu mužství. Bean Body je také velmi mladou značkou. Její tvůrci z Austrálie sdílí nadšení pro kosmetiku a respekt k životnímu prostředí. Cílem značky je vynikat 100% kvalitou, trendovým designem, fair-trade výrobou a originálními produkty naplnit očekávání náročné mladé generace.