Objednávky přijaté do 18.12. doručíme ještě do Vánoc. Objednávky po tomto termínu budeme expedovat od 5.1.2026.

Podmanivá růže, Hydratační tělové mléko, 250 ml Jeanne en Provence

Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Kód: PF02779
Podmanivá růže, Hydratační tělové mléko, 250 ml Jeanne en Provence

Tělové mléko Podmanivá růže

Tělové mléko francouzské značky Jeanne en Provence s podmanivou vůní růží osvěží vaši mysl i duši díky květinovým tónům, které připomínají svěží ranní vánek protkaný okvětními lístky růží. Toto mléko zanechá vaši pokožku jemnou a krásně provoněnou, vhodné i pro velmi suchou pokožku. Obohaceno o rostlinný glycerin, přírodní extrakt z růže a bambucké máslo, poskytuje intenzivní hydrataci a péči.

Vlastnosti:

  • Nezanechává mastný film na pokožce
  • Pomáhá obnovit pokožku a zmírňuje podráždění
  • Udržuje pokožku hydratovanou a jemnou
  • Přírodní složení

Použití:

Tělové mléko naneste na čistou pokožku a jemně vmasírujte, dokud se plně nevstřebá.

Upozornění:

  • Neužívejte vnitřně.
  • Vyhněte se kontaktu s očima, pokud se výrobek dostane do očí, důkladně vypláchněte vodou.

Další informace:

  • Vyrobeno ve Francii
  • Bez parabenů
  • 95% ingrediencí je přírodního původu.
  • Objem 250 ml
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Tělová mléka
EAN: 3430750077309
Objem: 250 ml
Původ značky: Francie
Vůně: Růže
Složení: AQUA (WATER), GLYCERIN, ISOPROPYL PALMITATE, CAPRYLIC / CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYGLYCERYL-6-DISTEARATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, GLYCERYL STEARATE, PARFUM (FRAGRANCE), C10-18 TRIGLYCERIDES, CETYL ALCOHOL, PENTYLENE GLYCOL, PEG-100 STEARATE, COCO-CAPRYLATE / CAPRATE, JOJOBA ESTERS, XANTHAN GUM, TOCOPHERYL ACETATE, POLYGLYCERYL-3-BEESWAX, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, SODIUM POLYACRYLATE, SODIUM PHYTATE, ROSA DAMASCENA FLOWER EXTRACT, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, EUGENOL, GERANIOL, LIMONENE, LINALOOL.
Položka byla vyprodána…
producer-29-jeanne-en-provence Zakladatel, Bernard Perrin, vždy pevně věřil, že Francouzské vůně musí být známé všem. V roce 1978 se proto rozhodl vytvořit společnost s cílem nabídnout vysoce kvalitní francouzské parfémy. Thibaud, syn zakladatele, se posléze rozhodl obohatit nabídku navíc o kosmetické produkty. Nyní své produkty dováží do více než 120 zemí.