83801 tajemstvi jasminu
Loading...

Tajemství jasmínu Tělové mléko, 200 ml

Kód: PF04450
Novinka
Skladem (42 ks)
Přidat k oblíbeným

Jeanne en Provence

 
 
 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Tělové mléko Tajemství jasmínu

Hydratační tělové mléko s bambuckým máslem a okouzlující vůní jasmínu. Obklopte se vůní letních vzpomínek, kdy hřejivé slunečné dny přecházejí do chladných nocí, což umožňuje jasmínu rozvinout svou vůni k dokonalosti. Toto mléko zanechá vaši pokožku sametově hebkou a krásně provoněnou, díky obsahu rostlinného glycerinu a extraktu z jasmínu.

Vlastnosti:

  • nezanechává mastný film na pokožce
  • pomáhá obnovit pokožku a zmírňuje podráždění
  • udržuje pokožku hydratovanou a jemnou
  • přírodní složení

Aktivní látky:

  • glycerin - zjemňuje a hydratuje pokožku
  • bambucké máslo - hydratuje a vyživuje pokožku

Použití:

Tělové mléko naneste na čistou pokožku a jemně vmasírujte, dokud se plně nevstřebá.

Upozornění:

  • Pouze pro vnější použití.
  • Vyhněte se kontaktu s očima. Pokud se výrobek dostane do očí, důkladně vypláchněte vodou.
  • V případě jakéhokoliv podráždění přestaňte používat.

Další informace:

  • vyrobeno ve Francii
  • bez parabenů
  • 95 % přírodních ingrediencí
 
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Tělová mléka
Objem: 200 ml
Vůně: Jasmín
Složení: AQUA (WATER), GLYCERIN, ISOPROPYL PALMITATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYGLYCERYL-6 DISTEARATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, GLYCERYL STEARATE, C10-18 TRIGLYCERIDES, CETYL ALCOHOL, PENTYLENE GLYCOL, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, PEG-100 STEARATE, PARFUM (FRAGRANCE), JOJOBA ESTERS, XANTHAN GUM, TOCOPHERYL ACETATE, POLYGLYCERYL-3 BEESWAX, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM POLYACRYLATE, CITRIC ACID, SODIUM PHYTATE, JASMINUM OFFICINALE (JASMINE) FLOWER EXTRACT, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

producer-29-jeanne-en-provence Zakladatel, Bernard Perrin, vždy pevně věřil, že Francouzské vůně musí být známé všem. V roce 1978 se proto rozhodl vytvořit společnost s cílem nabídnout vysoce kvalitní francouzské parfémy. Thibaud, syn zakladatele, se posléze rozhodl obohatit nabídku navíc o kosmetické produkty. Nyní své produkty dováží do více než 120 zemí.