Objednávky přijaté do 18.12. doručíme ještě do Vánoc. Objednávky po tomto termínu budeme expedovat od 5.1.2026.

Tajemství jasmínu, Hydratační tělové mléko, 250 ml Jeanne en Provence

Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Kód: PF02669
Tajemství jasmínu, Hydratační tělové mléko, 250 ml Jeanne en Provence

Tělové mléko Tajemství jasmínu

Hydratační tělové mléko s bambuckým máslem a okouzlující vůní jasmínu. Obklopte se vůní letních vzpomínek, kdy hřejivé slunečné dny přecházejí do chladných nocí, což umožňuje jasmínu rozvinout svou vůni k dokonalosti. Toto mléko zanechá vaši pokožku sametově hebkou a krásně provoněnou, díky obsahu rostlinného glycerinu a extraktu z jasmínu.

Vlastnosti:

  • Nezanechává mastný film na pokožce
  • Pomáhá obnovit pokožku a zmírňuje podráždění
  • Udržuje pokožku hydratovanou a jemnou
  • Přírodní složení

Použití:

Tělové mléko naneste na čistou pokožku a jemně vmasírujte, dokud se plně nevstřebá.

Upozornění:

  • Neužívejte vnitřně.
  • Vyhněte se kontaktu s očima, pokud se výrobek dostane do očí, důkladně vypláchněte vodou.

Další informace:

  • Vyrobeno ve Francii
  • Bez parabenů
  • 95% ingrediencí je přírodního původu.
  • Objem 250 ml
 

Doplňkové parametry

Kategorie: Tělová mléka
EAN: 3430750047470
Objem: 250 ml
Původ značky: Francie
Vůně: Jasmín
Složení: AQUA (WATER), GLYCERIN, ISOPROPYL PALMITATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYGLYCERYL-6 DISTEARATE, BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER, GLYCERYL STEARATE, C10-18 TRIGLYCERIDES, PENTYLENE GLYCOL, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, PEG-100 STEARATE, CETYL ALCOHOL, PARFUM (FRAGRANCE), JOJOBA ESTERS, XANTHAN GUM, TOCOPHERYL ACETATE, POLYGLYCERYL-3 BEESWAX, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM POLYACRYLATE, SODIUM PHYTATE, JASMINUM OFFICINALE (JASMINE) FLOWER EXTRACT, CITRIC ACID, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE.
Položka byla vyprodána…
producer-29-jeanne-en-provence Zakladatel, Bernard Perrin, vždy pevně věřil, že Francouzské vůně musí být známé všem. V roce 1978 se proto rozhodl vytvořit společnost s cílem nabídnout vysoce kvalitní francouzské parfémy. Thibaud, syn zakladatele, se posléze rozhodl obohatit nabídku navíc o kosmetické produkty. Nyní své produkty dováží do více než 120 zemí.