Elemi & Ginseng Pánský pleťový peeling, 125 ml
Kód: HAW004Související produkty
Detailní popis produktu
Pleťový peeling připraví vaši pokožku pro dokonalé a komfortní oholení. Peeling s obsahem skořápek vlašských ořechů jemně odstraní drsné a suché části pokožky a změkčí vousy. Zabrání říznutí a poškrábání. Předchází zarůstání vousů.S jemnou vůní elemi a ženšenu.
S obsahem přírodních složek.
Bez parabenů, barviv, minerálních olejů, SLS/SLES
Není testováno na zvířatech.
Objem: 125 ml
Použití:
Na vlhkou pokožku naneste peeling a jemně masírujte, poté opláchněte. Ideální použití před holením.
Zamezte kontaktu s očima.
Vyrobeno v U.K.
Složení: Aqua (Water), Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, cetearyl Alcohol, Peg-20 Stearate, Prunis Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glycerylstearate, Glycerin, Ceteareth-20, Phenoxyethanol, Parfum (Fragrance), Ethylhexylglycerin, Linalool.
Hawkins & Brimble je nová britská značka pěstící kosmetiky pro muže - věnuje se péči při holení, péči o vousy, pleť i vlasy. Z pestré nabídky produktů si vyberou vyznavači nejrůznějších módních stylů.
Značka Hawkins & Brimble představuje návrat k tradičnímu holení a motivuje muže, aby hrdě pečovali o svůj zevnějšek. Hawkins & Brimble - jedinečné produkty pro náročné muže.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Čištění pleti |
---|---|
Hmotnost: | 0.15 kg |
Objem: | 125 ml |
Původ značky: | Velká Británie |
Složení: | Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Juglans Regia (Walnut) Shell Powder, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Glyceryl Stearate, Ceteareth-20, PEG-20 Stearate, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Glycerin, Dehydroacetic Acid, Linalool, Tocopherol |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Hawkins & Brimble je mladá britská značka pečující kosmetiky pro muže, založená v roce 2016. Představuje renezanci v péči mužů o svůj zevnějšek, návrat k rituálu holení jako k symbolu mužství. Bean Body je také velmi mladou značkou. Její tvůrci z Austrálie sdílí nadšení pro kosmetiku a respekt k životnímu prostředí. Cílem značky je vynikat 100% kvalitou, trendovým designem, fair-trade výrobou a originálními produkty naplnit očekávání náročné mladé generace. |