Neroli Intense Pánská toaletní voda, 100 ml
Kód: PF04064Detailní popis produktu
Pánská toaletní voda Neroli
Pánská toaletní voda od francouzské značky Jeanne en Provence přichází s dechberoucí vůní neroli. Tato jedinečná mužná vůně v kombinaci s jednoduchým designem podtrhne vaši unikátnost. Vůně neroli vás bude provázet po celý den i noc a okouzlí každého, kdo se ocitne ve vaší blízkosti. Ideální pro muže, kteří chtějí působit nezapomenutelně a sebejistě.
Charakteristika vůně:
- Svrchní tóny: citron, mandarinka, rozmarýn
- Střední tóny: pomerančový květ, jasmín, neroli
- Základní tóny: jantar, dřevité tóny
Design:
- Lahvička: Minimalistická skleněná lahvička s geometrickým designem a černým uzávěrem dodává vůni elegantní a mužný charakter.
- Obal: Krabička v zářivě okrových tónech s ilustracemi květů neroli odráží svěží a energickou esenci vůně.
Použití:
- Nastříkejte na pokožku ve vzdálenosti 20-30 cm.
- Pro intenzivnější vůni naneste na pulzní body, jako je krk nebo zápěstí.
- Možné též aplikovat na oblečení: na klopu vesty, límec či lem sukně (nejlépe z přírodního materiálu)
Upozornění:
- Produkt je určen pouze pro vnější použití.
- Vyhněte se kontaktu s očima. V případě kontaktu s očima důkladně vypláchněte vodou.
- Chraňte před teplem. Uchovávejte mimo dosah dětí.
- Při jakýchkoliv známkách podráždění přestaňte používat.
Další informace:
- Vyrobeno ve Francii
Doplňkové parametry
Kategorie: | Toaletní vody |
---|---|
Objem: | 100 ml |
Původ značky: | Francie |
Vůně: | Citrusy |
Složení: | ALCOHOL DENAT (SD ALCOHOL 39-C), PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), LINALOOL, LIMONENE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, CITRAL, CI 15985 (FD&C YELLOW 6) |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Zakladatel, Bernard Perrin, vždy pevně věřil, že Francouzské vůně musí být známé všem. V roce 1978 se proto rozhodl vytvořit společnost s cílem nabídnout vysoce kvalitní francouzské parfémy. Thibaud, syn zakladatele, se posléze rozhodl obohatit nabídku navíc o kosmetické produkty. Nyní své produkty dováží do více než 120 zemí. |